Dag 6 - Vad jag är rädd för

Ja gud ja, det skulle bli en bok om jag skulle skriva allt.
Men, jag får väl skriva några ;).
Dockor

Alltså, dockor...
Typ alla skräckfilmer har alltid dockor med i sig. Det måste ju vara något läskigt över dom?
Att dom är så plastiga... stela.. nej usch och fy. Det är bara scaaaryyyy.
Pedofiler

Haha, jaa.. det säger ju sig självt.
Skräckhistorier

Konsigt? ;)
Nej men, om man är på klassresa & sitter vid en eld, och så börjar någon berätta typ "för 100 årsedan var det en klass här på klassresa.... blablabla... och dom kom aldrig tillbaka!" då blir man väl ändå lite skraj?
Eller i mitt fall - dödsrädd, haha.
Hundar

Jag har vart rädd för hundar sedan jag var pytteliten, p.g.a Mördarhunden. Han har bitit sig fast i mina klänningar och sedan slitit sönder dem VARJE gång vi vart hos mina kusiner. Dessutom så hoppar han upp och ställer sig med framtassarna på axlarna på alla människor han möter, och han kan verkligen fälla en vuxen person.
Min morbror är en jävla idiot, UPPFOSTRA DIN HUND FÖR FAN!
Och det är fan inte okej att en hund bryter sig in i en kaninbur och knäcker nacken & ryggraden av kaninen.
DET ÄR FAN SJUKT! AVLIVA HUNDJÄVELN!
Psysiskt sjuka människor

Det finns en tant, som sitter på min buss ibland, som är psysiskt sjuk. Hon är fett läskig.
En gång satt hon på bänken vid busshållplatsen i heden. Och jag bara gick förbi där, för att gå till bilen med min mamma. Och då när jag gick förbi så skrek hon "JÄVLA HORA!". Och så blängde hon helt förbannat på mig, haha.
Och sen en annan gång, när hon också satt där vid heden, så stog jag en bit bort och väntade på bussen. Och sen när jag skulle gå och kolla tidtabellen så skrek hon "FJORTISAR ÄR INTE TILLÅTNA HÄR!". Hahaha! Jag? Fjortis? Ja, ni fattar..
Och sen, en gång när Hedda skulle följa med mig hem, så satt hon på det "tvåsätet" tvärsöver mittgången från oss i bussen, om ni fattar vad jag menar? Vi satt där och pratade helt normalt, och hon satt och stirrade på oss svinsurt. Och sen helt plötsligt, utan att vi hade gjort NÅGONTING, så skrek hon "HÅLL KÄFTEN!!!" till oss, haha.
Lilla Hedvig blev jätterädd :D. Men alltså, det skulle jag också blitt om det inte var så att jag redan visste att hon var psysiskt sjuk. Eller, ingen hade ju sagt det till mig, men jag hade listat ut det själv ;).
Grodor

Alltså grodor.... uuuuuuuschhhh.
Grodor är så slibbiga, slemmiga, äckliga, päckliga, uuuuuhh... het VIDRIGA är dom!
Jag får lite panik varje gång jag ser en groda, haha.
Spindlar

Spindlar är också helt vidriga, med sina långa ben och håriga äckelpäckelkroppar.
Uuuuuuuhh... blä.
Fiskar

Fiskar är så slibbiga och slemmiga, precis som grodor. Och så har dom fjäll... Och så ser dom jätteläskiga ut. Och så vill dom käka upp mig.
Ja, dom är hemska helt enkelt! Jag var livrädd innan vi skulle snorkla i egypten, haha, gode gud...
Skrämmare

Haha, japp.
Som t ex när jag stog i dörröppningen och kollade inåt, in i vårt rum och pratade med Janina (på klassresan). Och det är mörkt ute.
Och så helt plötsligt så tar nån på min axel och säger "BU!". Haha åh jäääääääklar, så jag skrek! Jag hoppade ärligt talat rakt upp i luften, så som dom gör i filmer nivet? CD och Janina tyckte det var svinkul och stog o skrattade åt mig, haha :(.
Mördare, döden och annan sån skit

Ja, det vanliga helt enkelt...
Sen är det ju typ 1000 andra saker jag är rädd för också, men jag ska inte tråka ut er, hihi.
HARE GÖÖTT MOS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥