från da mobilo

Nämen tjenare tjenare, vet inte om detta funkar men jag provaaar :) Vet nivad det första jag såg när jag gick in på da blogg? En supergullig tjej som heter Kajsa som har kommenterat. Redan DÅ blev jag jätteglad, och gick in på hennes blogg. Och då har hon skrivit ett inlägg om mig! Gode gud i himelen, jag och mina 8 läsare SIKTAR MOT TOPPEN: WOHOOOOOO! Tack så jättejättemycket Kajsa, gulligare tjej får man leta länge efter. Tycker ni ska ta o kolla in www.baaravarajag.blogg.se :) (snacka om klyftigt namn, nästan så att jag skulle kommit på det själv: höhöhö) Om detta funkar nu blir jag galet lycklig, då får ni massor med uppdatering :D Tjong i ballongen, nu ska jag återgå tillatt vara social på msn i mobilen (haha det suiger) och ligga här i min säng o ha feber. Kul! Puss puuuus

Kommentarer
Postat av: kajsa

awwh <333

2011-06-04 @ 10:15:58
URL: http://baaravarajag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥