go martina, go go martina!

Så grym är jag alltså.
Vaknar med feber, hosta, huvudvärk & halsont.
Men jag bara RÅDISSAR att jag är sjuk, går upp, äter, tar hostmedicin och sen drar ut till orienteringstävlingen.
Saken är den att jag råkade ta förmycket hostmedicin.
Och det är en superstark medicin, det är morfin i den, som saktar ner hjärtat och gör så att man blir jättetrött.
Så sen när jag skulle starta så var jag helt snurrig och supertrött.
Så en minut innan min gå-fram-tid så sa mamma "nej, martina, du får bara inte springa idag!".
JA MEN VAFAAN, jag som var så taggad och allt :(
Men tydligen så får man inte anstränga hjärtat när man har fått i sig såpass mycket morfin, för då kan det hända läskiga saker. Och jag vill ju liksom inte dö där ute i skogen, SÅ mycket gillar jag faktiskt inte orientering.
Och jaa.. jag startade iallafall (fast tog bara kartan och gick raka vägen till mål, och målstämplade) annars måste man betala straffavgift, och det måste vi ändå eftersom att jag inte var med igår, och sen när jag ändå var där så var det ju lika bra att bara göra det. Så sparar man 100 spänn eller vad det nu är.
AAAAAAAAAAAAAAAAA, det var ju trevligt.
Påväg hem så stannade vi vid Hemköp och köpte jordgubbar, mozarella, baugetter, parmaskinka, oliver, osv osv för att göra den godaste salladen ni någonsin skådat.
Det blev superdupermega gott!
(Jordgubbarna skulle vi inte ha i salladen, haha, utan till en tårtaa).
Min lillebror köpte Nesquicks (eller hur det nu stavas) och danonino yoghurtar.
Gissa hur gamal han är?
Nej, han är inte 3. Han är sorgligt nog 11.
Haha, fast lite kul var det ändå. Vi gick omkring och sa " Danonino - gott om nyttigheter " och " den röda färgen kommer från rödbetor " hela tiden, hehe. Sånt kul liv har vi.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
och nu ska jag gå och ta en siesta, jag är så nedrans trött av drogerna, haha.
GODNATT!
haha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥