Hedvig is on her wayyyy

WOHOOOOOOOOOO,
just precis ringde en superglad Hedvig som helt enkelt hade missat sms:et, men som jättegärna ville komma ändå.
SÅ HON ÄR PÅVÄÄÄÄÄÄÄÄG, woho, äntligen lite action!
Nu ska vi ha massa kul, käka massa onyttigheter tills vi blir så tjocka att vi rullar fram. (Åh, går det inte en låt så, "rullar fram...."? nån sjöng den på båten har jag för mig..)
WIHOO, nu ska jag bara vänta och vänta och lyssna på musik och vänta....
Och duscha måste jag också, fan också! Finns det nåt tråkigare än att duscha? Nej.
MEN IALLAFAAAAAAAALL, så ses vi väl snart antar jag !
nästan exakt ett år gamal bild...
ÅÅHÅÅÅ vad jag längtar till Orust!!!! Och Hedda ska ju komma och bo med miiiig i några dagar också :D:D:D
Gissa om vi kommer ha kul?
VI KOMMER HA SÅ SJUKT JÄVLA KUL SÅ NI KAN INTE TÄNKA ER!
Segla, bada, åka ut med båten, äta lunch & glass på fisk&skaldjurs restaurangen, gå upp på bergen och flyga drake, fiska krabbor, spela krock & kubb & fotboll osv, plocka blåbär & vinbär & smultron & hallon & björnbär & egenodlade morötter & sockerärtor & alla andra miljoner saker........
Gud i himelen vad jag älskar sommareeeeeeeeeeeeeen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥