höhö, nolifer..

Vill ni veta vad jag har gjort idag?
Jag har
vaknat
läst
ätit pastasallad
läst
ätit wienerbröd & chokladbollar
läst ut hela jävla boken
och nu sitter jag här.
Det är precis allting jag har gjort idag!
Men jag kan inte bestämma något, för jag väntar fortfarande på att Hedda ska svara  :o.
Hon svarar inte i telefon, på sms, inte ens hemtelefonen!!! GALEN blir jag snart, Hedvig von Peddvig, ta och svara i din lille ajfån, TACK :):):):):):).
Jag har tillochmed lockat henne med jordgubbar, godis, chips med dipp, ballerina kladdkaka, vattenmelon... hela tjotabalongen! Hur kan man motstå något sådant!?
Japp, nu är min mormor här... trevligt trevligt. Hon har tvingat mig att gå ut och gå en promenad nu kl halv 3, för jag har knappt gått utanför dörren på 3 dagar.
MEN DET ÄR FAKTISKT INTE SÅ JÄVLA KUL NÄR ALLT BARA SNURRAR OCH MAN ÄR HELT SPYFÄRDIG HELA TIDEN!!!!!!
hehe....
nu har jag 6 minuter på mig att gå på toa, sätta i linser, klä på mig, bhajgiahbvidhgpw grwhkpwhbpwirgh.
STRESS!
hejdå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥