hostig natt

Tjenamors bananmos! Hoppas ni har haft en skönare natt än vad jag har fart. Låt mig dokumentera händelsen: Kl. 12.00 går jag och lägger mig. Kl. 03.00 vaknar jag igen, av att jag typ kvävs av min hosta. Jag sätter mig upp, dricker vatten, gör allt annat som är möjligt att göra för att s Luta hosta. Men det funkar inte, jag hostar så mycket att jag spyr. Mmmm, mycket trevligt. Då var klockan 05.00. Så jag väckte mamma. Hon gjorde varm choklad, jag drack, det hjälpte inte. Hon gjorde the med honung (minus honungen, vi hade ingen), jag drack, det hjälpte inte. Hon letade högt och lågt över hela huset efter hostmedicin, hon hittade ingen, jag försöker bara göra vad som helst för att inte spy igen. Hon gav mig choklad, jag åt, det hände inget. Tillslut, efter vi väckt mormor för hjälp, hittade vi lnågra läkerol och några tic-tac. Så än en gång försökte jag sova, men då hade jag så mycket socker i blodet att det blev svårt av den anledningen. Men tillslut blev jag trött, och somnade nästan. Men PRECIS innan jag skulle somna så slutade läkerolen verka och jag började hosta igen. Och så höll det på fram tills klockan var ca 07.00. SEN kunde jag sova. Men sen vaknade jag igen lite innan 9, och då gav jag upp och gick upp. Haha. Jaa, så ni kanske fattar att min natt inte har vart den bästa. Men nu ska jag ta tag i brallan och spotta upp mig, försöka förinta den jävla hostan och gå över till Anna. See ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥