martina goes deep

Haha, imorgon kl. 12.00 har jag tidsinställt ett riktigt djupt inlägg.
Jag skriver om självförtroende inför beach 2011, men det går in på riktigt djupa saker, som självmord... haha.
Ni får väl helt enkelt se imorgon, längesedan jag skrev ett sånt djupt inlägg, eftersom att detta ska föreställa en "humorblogg" (haha) och de är rätt ytliga..
JAPPSI,
vet inte riktigt varför jag skrev detta..
men men, så kan det gå när inte haspen är på!
PUSSPUUUSS.
mongobild - som vanligt
Update:
På tal om något heelt annat,
MIN LILLEBROR HAR INTE ÄTIT UPP HANS PÅSKÄGG?!?!?!?! :O
Kan ni fatta att han är släkt med mig?!
Iallafall, gissa vem som var där snabbt som tusan? (A)
När han sa att han inte ville ha det så kändes det som att jag hamnade i himmelsriket.
Så nu har jag käkat upp hela hans påskägg. 1 kg godis. Rätt gamalt också.
MEN NÖDEN HAR INGA GRÄNSER!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hur gör man ett tidsnställt inlägg ? o;



och fick du inte lite ont imagen av 1 kg , ganska gammalt godis ? O:



kram // kajsabajsa

2011-06-15 @ 07:27:20
URL: http://baaravarajag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥