my god.

Har skrivit 10 inlägg idag, fast ni ser typ bara 2 av dom, haha.
GALET är det!
Men nu ska jag vara på allum om en timme, och jag har knappt stigit upp ur sängen... så bäst att börja fixa sig lite!
MEN MEN,
efter allum ska jag hem och äta, sen ska jag riiiiiidaaa. Det är avslutning idag, och sista dagen någonsin som vi ska ha Ulrika...
Men till hösten får jag faktiskt se om jag ska fortsäta rida över huvud taget..
För isåfall blir vi 11 st i gruppen, och det blir inte roligt för någon.
AAAAA, och sen efter ridningen så ska jag packa så in i tusan!
Så jag vet faktiskt inte om jag hinner skriva fler inlägg...
kanske hinner några imorgon också, med lite tur!
Annars får ni klara er, jag har iallafall gjort långa inlägg varje dag fram till onsdag tror jag.
såhär krussidulligt blir mitt hår när jag har vart ute i regn, haha..

Kommentarer
Postat av: aalfhildd

BUHUHUHUHUHUH :,( GRR NÅN MÅSTE SLUTA FÖR ANNARS KMR JA JÖ ALDRIG TRÄFFA DIG ?! BUHU MÅSTE JU HA EN MARTINAKICK MINST 1 GG/VECKA ANNARS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JA NOG....... :O ;)<3

2011-06-18 @ 17:10:05
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥