nej, jag tänker fan inte komma och köpa!

Jag tror jag blir galen,

när man sitter och äter middag / solar / gör något andra som alla normala personer brukar göra på sin bakveranda så är det alltid en liten ungjävel som står och skriker

"KOM OCH KÖÖP! EN TJUGOLAPP!"

till förbannelse, hon slutar för fan inte heller! När jag låg och solade där i våras nångång så höll hon på så i 45 minuter, non-stop. Man började fundera på hur ungen andas. Jag gissar på med röven.

Japp, och nu vid middagen så stog hon självklart där och skrek igen.
Då fick jag allvarliga funderingar på att gå dit, ge henner en bitch-slap och säga

"MEN HÅLL KÄFTEN FÖR FAAN, UNGJÄVEL!"

Haha, jag fick en bild i huvudet när jag gjorde det...

Jag är ond.
På riktigt.



min lillebror har en bild på Homer på sin dator.
Om ni ville veta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥