nöden har inga gränser

Jag har tråkigt. Och när jag har tråkigt så gör jag en lista.

 

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
eh, alltså... jag står ju i duschen när jag sätter på vattnet, men jag står ju inte i själva vattnet?

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

HAHA, nej...


3.) Hur gammal ser du ut att vara?
tjaa, på intersport trodde dom att jag var 17 när jag var 11..

men det är många som har trott att jag är 16, hehe.

4.) Vilken låt sjöng du senast?
JAG, LAGAR DIN MAT... 

5.) Vem pussade du senart?
det vill du bra gärna veta ;)

6.) Vad har du för planer i veckan?
SOOOOOOOOOOOOOOOVA.

7.) Blundar du när du kysser någon?
det återstår att se ;)

8.) Vem fick du senast sms av och vad stod det?
har tyvärr tappat bort min mobil (den var här för 3 minuter sen, hallå?), så jag kan inte svara på detta :)


9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
haha.. hoppas jag inte :o

10.) Har du blivit kallad för slampa?
japp, på skoj ;)

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
nä fyfan för popcorn.

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
antagligen typ 1 pers, haha

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?

pierre antar jag 

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?

kompisar?

 

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?

haha, hehe..

16.) Kan du fixa din egen bil?
alltid. bara jag skulle haft en bil...

17.) Är du smartare än dina vänner?
absolut. alltid. hela tiden.

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
stjäl alltid av mina vänner vetdu.

19.) Har du suttit i fängelse?

självklart, jag är ond!

 

20.) Gillar du lukten av öl?
älskar den.

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
haha, ett antal gånger..

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
charlie med GLÄDJE.

23.) Har du varit deprimerad nån gång?
... ja

24.) Bor du med dina föräldrar?
mhmm

22.) Har du planer för framtiden?
nä, den orkar jag inte tänka på

 

23.) Två saker som skrämmer dig:

bara TVÅ?! typ allt skrämmer mig..


24.) Två av dina nödvändigheter:
mitt hjärta och min hjärna är bra att ha ibland.

25.) Två saker du har på dig just nu:
tshirt o trosor

26.) Två av dina favorithobbys:
bajsa. skoja baraaaaa, det är väl att.. ÄTA CHOKLAD!

 

27.) Två saker du vill ha:
en feva och... en feva.

28.) Två platser du vill åka på semester:

thailand & usa :)

29.) Två saker du vill göra innan du dör:

leva ett lyckligt liv är allt :)

30.) Två saker du tänker på just nu:
tänker inte alls just nu faktiskt


31.) Två affärer du shoppar i:
zara & bikbok

32.) Två favorit-husdjur:

kanin & häst

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
jag har tråkigt och jag är trött ;)

34.) Vilken färg bär du mest:

ROOOOOOOSAAAAA

35.) Senaste favoritfärg:

rosa? alltid rosa.

36.) Senaste låt du hörde på radion:

brukar inte lyssna på radio..

37.) Vad blir det för middag i natt?
jag äter inte middag på natten ?

38.) Är du lycklig nu?
njaaaa. eller, det är ju sommarlov, så vafan. JA, jag är lycklig.

39.) Vem ringde du senast?
pappsi

40.) Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
jävligt många 

41.) Hur är vädret?
svart, haha

42.) Saknar du någon just nu?

jaaa, kan ingen komma och typ..... komma? 

43.) Ett ord som beskriver dig:
gaaalen

44.) Favoritskor:

converse


45.) Äger du stora solglasögon?
nej, dom är sööönder

 

46.) Vad vill du helst göra just nu?
sovaaa

47.) Vad borde du göra just nu?
sova, haha

 

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
"gud så kul, det måste jag äta! :D"

 

49.) Vem kramade du idag?
massor med människor, det var ju avslutning vafan?

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
äter? ;)

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
haha, massor med pengar... ;)

52.) När såg du din pappa senast?
typ... för en timme sen?


53.) Har du ont någonstans just nu?
maaaaaagen :(

54.) Äger du en kameramobil?

vem gör INTE det?


55.) Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
haha, verkligen inte

Jaaaaaaaaaa, det var det det.


Kommentarer
Postat av: Malin =) <3

Jag ska till USA nästa vecka nanananana <3

2011-06-10 @ 15:56:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥