puddingar

Puddingar är vi allihopa, allihopa, allihopa........
FASEN, jag är inte normal.
Hehehehee. HEEEEEEJ!
Vaknade klockan 12 av att mamma ringde mig & tvingade mig att gå upp.. Elak mamma, jag vet.
Och nu så har Carl massa kompisar här, så han måste ju självklart leka cool och göra massa töntiga saker,
där ingår att mobba mig, dricka juice direkt ur paketet, springa runt och gömma chokladflingor i trädgården....
Nej, han är inte normal.
Så jag har stängt in mig på mitt rum och ska snart kolla på vampire diaries.
Ska bara sluta skriva på detta ultramegasupercoola blogginlägget först :).
Hö. hö. hö.
Nej för sjutton gubbar. Nu måste jag sluta skriva blajja. GODNATT!
Oj, fel fel fel fel fel. Hejdå.
tihihihihi.
jag känner en gris.
hon heter martina, martina heter hon.
och hon kan fisa, fisa dig så hårt.
hon är den blondaste i vår stad,
jag kan berätta för dig att
jag känner en gris.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥