sjösjuk, landsjuk och alla andra sjukdomar

Åhej åhå, det känns som att jag fortfarande seglar i storm på Marstrandsfjorden (som jag gjorde första dagen).
JÄKLAR vad allt gungar! Sjukt.
T ex när jag sitter på toa, så ser det ut som att hela badrummet går i vågor.
Det betyder att man är landsjuk, att det känns som att man är på havet när marken är stilla.
Inte nog med detta, jag är även förkyld & har feber.
Detta känns inte bra. Måste tvinga mig själv att äta, allting fastnar i halsen och jag tror att jag ska spy hela tiden.
Haha, på båten så stog / satt jag alltid så att jag hade fri väg till relingen på läsidan för att spy, och nu här hemma ser jag alltid till att jag har fri väg till toaletten för att spy.
Känns jättebra detta alltså..............................................................
Blä.
det  är iallafall tur att jag fortfarande kan skratta (även om min röst är på ljudvolym 0), och att jag fortfarande har sånahär fina bilder på pierre.
tur i oturen, som man säger. fan då, det är för 17 bara otur i mitt liv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥