WOHOO!

Hevig min Peddvig är häääär!

Vi har haft det megasuperduperbäst !

Tagit massor med modellbilder, några blev faktiskt riktigt superduperbra! Jag skyller på min superduktiga fotograf ;).

Nu sitter vi och lyssnar på "jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer", haha, Pierre blir galen på mig när jag sitter och sjunger det i skype! Han ba
"Martina, gud så snuskig du är!"
"Näe, vadådå?"
"Vet du inte vad det betyder....?"
"Haha, men PIERRE!"

Jaa.. riktiga äkta knasbollar. Men vi är bäst ändå.

Snart får ni se några modellbilder, WOHOOO tagga tagga!!!!
Galet roligt är det.
Tills dess så får ni nöja er med... ingen bild alls, eftersom att jag sitter på Carls dator. Känns inte som en så bra idé att ha egobilder på den liksom ;).



Förresten!
Kolla Heddis blogg, HÄR!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥