YO NIGGAH!

Jaa... vad ska jag säga?
I går var jag såhär mycket neger:

yo niggah!
mitt hår är blött, hade precis badat i havet, så var inte oroliga.
det beror inte på att jag inte har tvättat det på några veckor.

i'm the master of miner!
otroligt sexigt.
....... host host.
Jag är helt enkelt en äkta negerboll.
Jag menar, vafan hände där liksom? Hur blev jag så brun på några timmar?
Sorgligt nog tyx min brunhet försvinna med vinden, idag är jag inte alls lika brun.
Bajskorv.
AH, iallafall.
BYEBYE MINA NIGGAAHS!

Kommentarer
Postat av: rödizz

ORÄTTVIST! ja blev jö RÖÖÖD! (och de va inte för att ja somna ;) ) see yaa niggah ;)<33

2011-06-07 @ 13:55:48
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥