Dag 1 - Om mig + 5 bilder

TJOFRÄS!
Jag är en riktigt galen tjej på 13 år.
Jag bor med mina föräldrar & min lillebror (som slår halft ihjäl mig för varje liten sak) (inte mina föräldrar utan carl, alltså) och mina två kaninisar.
Jag går på skola inne i göteborg, eftersom att jag är cool. Nä jag skoja, men jag bytte skola i 7an för att alla lärare i min förra skola var helt fucked up och man lärde sig ingenting. Ingen idé att gå till skolan då liksom?
Den skolan jag går på nu är iallafall världens bästa, och jag går i världens bästa o knasigaste klass.
Vi kan ju köra lite knasig fakta :
  • Jag har hoppat över 1:an, alltså är jag ett år yngre än alla som går i min klass
  • Även om jag är yngst så har jag nästan alltid vart längst
  • Jag är 174 cm
  • Jag är 98
  • Jag har gått på kryckor 16 gånger, pga mitt fucked up knä & häl & fot och jag vet inte allt..
  • Jag har vart på akuten så många gånger så jag känner några av läkarna
  • Jag pluggar nästan ALDRIG, bara några minuter kvällen före, men jag klarar mig alltid ändå
  • Alla pedofiler dras till mig
  • Jag har blivit frågad om jag vill vara modell 2 ggr, sveriges största + sveriges näst största modellagenturer.
  • Det tar 45 minuter för mig att åka till skolan
  • Jag är otroligt blyg, jag har räckt upp handen kanske 3 gånger TOTALT under hela 7an. Jag måste vara sjuk.
  • Jag är nog världens mest onyttiga person, till mellanmål äter jag bullar + choklad + varm choklad.
  • Hur onyttigt jag än äter så går jag aldrig upp mer än typ 1 kilo, vilket jag går ner dagen efter.
  • Jag har INTE anorexia, hur mycket vissa personer än vill tro det..
  • Jag skrattar i princip HELA tiden, varje dag. Jag slår vad om att ingen känner nån som skrattar mer än jag.
  • Jag har världens mest underbara vänner.
Och så var det ju 5 bilder..








Det var det :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥