da stable

Mörsning körsning!
Har vart i stallet idag & ridit igen i 3an, svenkul!
Funderar på att dissa min svindåliga grupp o börja i denna istället..
Heheheheheheeeeeee.
Vi hoppade, och SJÄLVKLART får jag stallets segaste häst, Ned. Bra där!
När vi hade skrittat 2 varv var jag typ genomsvettig och helt anfådd, för man måste sitta och KICKA honom HEEEEEELA jävla tiden, annars rör han sig inte en milimeter. Men jag körde i bra tempo, för om man inte gör det från början så är det ju bara att ge upp, för då kommer han inte röra en fena senare...
Men det gick faktiskt super, fick honom  i galopp utan problem & vi hoppade riktigt bra.
Vi körde studs, askul!

Neddish,
(eller ah, Ned)
1,55 m i mankhöjd. Riktigt fet, jättemjuk att sitta på & duktig hopphäst.
JAJJEMENSAN, det är min pålle det. (okej, kanske inte, men jag skötte honom faktiskt i typ.... hehe,
vet inte hur länge).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥