värdlens bästa berättelse

Jag läste just i min lillebrors svenskabok. Jag måste säga att han har ärvt min talang att skriva, höhöhö. Nej jag skoja bara, men nu ska ni få höra denna fantastiska berättelsen jag hittade:




Det var en gång en ond apa som planerade att förstöra jorden. Men det var någon som visste att apan skulle förinta jorden. Så han skulle stoppa apan från att förstöra jorden. Apan hade en stor bomb som han skulle släppa på jorden. Han som visste att apan skulle förstöra jorden hette Tobias.
Apan hade en förtrollning som innebar att den som dödar honom kommer att dö!
Så Tobbe måste komma på något. Han tänkte och tänkte och tänkte och tänkte och tänkte. TILLS han kom på hur han skulle göra.
Tobbe gick till apan och frös ner honom och då kom några spöken ut ur hjan hjärna.
Andarna sa:
- NU SKALL DU DÖ!
Då sa Tobias:
- Men jag dödade ju inte apan.
Då sa andarna:
- Men du skall dö ändå och så dödade andarna Tobias och smälte ner isen och så förstörde apan jorden.
SLUT
Fortsättning följer omedelbart.
Apan flög med sitt ryndskepp men kraschade i månen. Där var ett stort monster som hette Carl. Carl gick till apan och slet ut hans hjärta och kastade hjärtat på andarna och andarna brann upp.
Han gick till Tobias och sa:
-QSVKrumpa.
Då började Tobias leva igen.
SLUT.




Ni måste ändå hålla med om att det är en av de bästa historier ni någonsin hört?



skriven av denna fullt normala person.


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA, carl borde lätt bli författare! han är riktigt cool din käre bror 8D <3

2011-05-05 @ 20:59:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥