DOO'H!

Hej, jag heter Martina, det är söndag och jag sitter och pluggar.
Det har nog aldrig hänt förut.
Men nu är det så, att vi har en stor SO - inlämningsuppgift som ska vara inne på TISDAG, och imorgon rider jag så då hitter jag inte göra ett skit...
+ att vi har en franskaredovisning, tyska, matte, engelska, svenska, teknik och biologi att göra denna veckan, snacka om att döööööööööööööööööööööööööööö.
denna minen vill jag tillägna LÄXOR.
tack.
Nu ska jag fortsätta skriva på min fina lilla powerpoint (okej, word-dokument), jag har svarat på knappt 5 frågor och jag är redan inne på min 3dje sida... Och vi måste skriva i TIMES NEW ROMAN i strl. 12! FATTA.
ÅÅH.
JAJA, vi får väl räkna ner dagarna till höstlovet så blir allt lite roligare :D
CIAO, mes copains! (och mes hatobjekt) (haha skoja bara, älskar er alla) (okej, inte alla) (jajaja, skitsamma, i've got some work to do!)

Kommentarer
Postat av: aalfhildd

GAAAH HAR 2 STORA PROV DENNA VECKAN ! :((( så ja måste oxo plugga. igentligen. fast ja kom på att min SObok är i skolan.... HEJ DATAN ! ;) <3

2011-10-09 @ 17:02:24
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥