Elakt...

Jag var superhes i stallet idag. Jag blev så jävla mobbad alltså. Så. Jävla. Mobbad.
Kommentarer jag fick:
  1. Martina... du låter som 80 +.
  2. Martina, inte för att vara elak men... du låter som en man.
  3. VAD HAR HÄNT MED DIN RÖST?!?!?!
  4. Jaha, LÅTER du så? Jag trodde du bara skojade..
  5. Martina, du låter som en 80årig man som vill bjuda på kakor.
...
Vi stog i en ring och snackade om vad vi skulle göra, för det var en kvart kvar tills vi skulle börja rida och vi hade inte fått reda på vilka hästar vi skulle ha än.
Men så får jag världens bästa idé! Så jag ba
"men vi kan ju borsta alla hästar i hela stallet! så löser sig ALLA våra problem"
Först stirrar alla 9 på mig som om jag vore dum i huvet. Och sen börjar alla GAPFLABBA.
Och jag ba MEN VA?!? VAD SA JAG NU?!?!
Och dom ba HAHAHAHAHAH MARITNA, du låter så roligt när du pratar!
FML.
NÄSTAN lite duckface-varning där.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha men vad martina du lät ju sjukt rolig.......

2011-10-25 @ 07:57:21
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/
Postat av: filipppaaa :)

HAHAHAHAHAH det var såå kuul men du lätt faktiskt såå...hahaha alfhild var den enda som gjorde son du sa...hahaha <3

2011-10-25 @ 08:24:23
Postat av: wilma <3

hahahahh Martina jag diggar värkligen din ide att borsta all hästar XD och jävlar vad du ska få baka till oss nu efter din tre snygg mark karmar ( av ramlingar) <3 :D

2011-10-25 @ 12:13:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥