feelings..

HAHAHA, åååh okej.
Jag har blivit tvingad att blogga.
Om vad?
Om känslor.
Vilka känslor?
Kääääääärlek.
Jaha, hej hej, jag ska blogga om kärlek.
Vad ska jag skriva om det då?
Vem / vilka jag gillar.
JAHA!??!
Fint. Så nu ska jag berätta vilka jag gillar. Som om ni aaaaldrig hört det innan.
Louis Tomlinson,
helt jävla otroligt rolig, söt, snygg, awesome, bäst, bra på att sjunga....
Hans personlighet, åheeeeeeerregud. Om alla killar var som honom så skulle jorden vara en bättre plats.
Olle Hammar,
jag dör lite grann varje gång han ler. Seriöst. Det kan vara det söstaste som finns.
Han är så jäääääääädra gullig va?!?! "tjeenare tjenare", åh döda mig. Jag sitter och hoppar upp och ner varje gång jag ser honom på tv och när han sjunger så sitter jag och ler så mycket att jag får kramp i munnen, typ.
Faktum är att jag sitter och ler just nu, haha.
Och som hedvig säger "Martina, är du säker på att du inte ringer och röstar typ 1000 gånger bara för att få höra honom säga "puss pårej" på slutet?". heheheheheh. Inga kommentarer på det..
Pierre,
bara för att jag vet att han skulle bli jätteledsen om han inte fick vara med på denna listan :)
Haha, nej men han är ju bara för gullig. Jag är ju faktiskt gift med honom. Facebookäktenskap ftw.
Men seriöst, pierre, han är himla bra han ♥

Cody Simpson,
det var en tid i mitt liv som jag gillade Cody Simpson. Haha. Jag vet. Men han sjunger ju bra osv osv osv....
JAJA, den tiden är över!
Kommer ni ihåg denna snubben?!
Rabih,
när han var med i idol (2009) så blev jag blixtförälskad. Jag vet. Jag var 11 år. Och jag typ doooog varje gång han log. Haha. Gulligt. Men jaa, vad ska jag säga? Vi har alla vart 11.
Andreas Weise,
herregud det verkar som jag har en årlig idol-crush?!? Hahahha.
Iallafall. Förra året var det Andreas jag tyckte skulle bli min man. Så blev det ju såklart inte. Vi kan ju inte ifrånse att han är typ... 11 år äldre än mig. Synd. But life goes on!
Ulrik Munther,
ett tag i sommras intalade jag mig att jag gillade honom. Men det höll i typ 1 vecka, haha.
Han tror ju för sjutton att han är en gamal gubbe!?!?!??! Neeeeej nej. Jag ska inte vara elak. Han sjunger som en gud. Typ.
Justin Bieber,
hahahahahahahahahhahahaha.
Okej. Nu bara jävlas jag med er.
Adam,
HAHAHAHAHHAHHA , jag kommer ihåg att i våras så tyckte jag att han var asgrym. I typ.. 1 vecka.
När man söker på hans namn på google kommer denna bilden upp med en länk till min blogg.. hehehehe. kändis.
NU SKA JAG ÄTA, så detta får räcka.
Haha. Hoppas detta sa er mycket.
Med tanke på att det är typ 0 % chans att jag skulle kunna få någon av dem så.....
JAO. Bra där martina, bra där.
HEJDÅ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥