FJORTISSPRÅK

Snälla, söta, rara människor.
Jag ber bara om en sak.
SLUTA PRATA FJORTISSPRÅK!!!!!
Seriöst och mycket allvarligt, det är så SJUKT STÖRANDE!
Jo. Tack. Jag höll på med det när jag var nio år. Att skriva "ÄLSKAR DIIH (L)(L)<3<33333" känndes så himla coolt då.
När jag var nio alltså.
Det är däremot INTE coolt att man, som tretton, fjorton, femtonåring sitter och skriver "jah" eller "ja" till jag.
"mih" till mig. "ee" till är. "ne" till nej. "idah" till idag osv osv osv osv.
SNÄLLA!
ni är bara töntiga.
don't be fjortiz, i tell you.

Kommentarer
Postat av: alfhild

men martina bara för att man skriver ja till jag eller ne till nej så betyder de väl inte att man är fjortis ? man får skriva hur man vill. föresten är ja ju 14 så whats the problem?

2011-10-28 @ 22:00:21
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: josefin

jag andvänder några av dom uttrycken, ee och ja men lixom såå mkt gör det la inte... OCH DU KAN INTE PÅSTÅ ATT JAG ÄR EN FJORTIS!!!

xoxo

2011-10-28 @ 22:15:54
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥