It sucks to be me right now

Någon som vet vad det är för fel på mig?
Jag har 40-graders feber som kommer och går lite när som helst.
Jag kan inte gäspa eller svälja eller äta eller prata för då dör min hals.
Jag kan inte sitta ner för det skulle inte förvåna mig om min rumpa var totalt blå.
Jag kan inte andas genom näsan, då kvävs jag.
Mitt huvud sprängs i 1000 bitar bara av att höra en nål falla (det är en total pain in the head (haha) att höra tangenterna tryckas ner).
.... och jag har total megaångest för att jag missar skitmycket av skolan.
OCH JAG MÅSTE GÅ TILL SKOLAN IMON FÖR DÅ FÅR VI REDA PÅ PAREN TILL FOLKDANSEN!!!!!!!!!!
seriöst. döda mig.
åååh.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥