JAG BLIR SÅ GLAD AV KEXCHOKLAAAD

TJEEENARE TJENARE :D
(har precis kommit på att Andreas Wijk också säger så!! Olle-repliken blev inte särskilt Oll-ig längre..)
Idag har jag faktiskt gått poängprommenad, måste ju sponsra min stackars orienteringsklubb som jag har dissat så fint... eehehehe.
Jag körde på barn-bingo, eftersom att tröstpriset är godis höhö. Jag menar, jag vill inte ha en blomma? Godis är mucho bättre. Haha. Carl vann, och han ba "neeeeeeeeeeej, nu får jag inget godis!". Om man vinner så får man typ en leksakslastbil eller kritor eller nåt. Känns ju väldigt behövande i tvåsiffrig ålder. Ehhh..
JAAAAG vann iallafall en kexchoklad (eller vann och vann, det var tröstpris för att jag INTE vann), som jag nästan hade GLÖMT AV!! tills jag kom på att jag måste blogga om vad jag gjort idag (bloggskadad, ohyes). Det är ju nästan så att man borde ringa GP, Godisgalen glömde att hon hade godis. Stora nyheter. Kommer säkert hamna på framsidan.
Om ni ursäktar mig så måste jag gå och äta min kära kexchoklad nu.
(Janina, sjoklaad).
Jag har så stora cravings att jag håller på att dö. Och jag hatar ordet cravings. Det är allvarligt alltså.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: GPreporter

Men martina du kan inte bara gå å SNO de coola ordet som ja har ANSTRÄNGT MEJ för att förstå vad de betyder, Å SEN BARA GÅ Å HATA DE ? bajjrumpa....:,( <3

2011-10-02 @ 17:31:01
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥