LOVE YA

Haha, bara för att jag har världens bästa vänner.
(på sms)
Sara: Är du sjuk?? Neej!!!
Jag: Jag är så förbannat jädra sjuk så du fattar inte, jag kan inte ens gå ner för en trappa.... ÅÅÅH JAG HATAR DETTA!!! bajs.
Sara: Åh men hur e det gumman?? :/ men vila rör dig inte!! Sen kmr du imon istället;) krya krya rejält på dig
Jag: Haha, najj jag ska bara ligga här i min säng o inte röra mig på hela dan.. Tack tack, jag får ett psykiskt sammanbrott om jag inte kan gå imon!
Sara: Haha Ja ligg HELT stilla säger jag bara! O vad gör du vaken???!!!! Kvinna nu ska du sova sova sova!!! O du ska messa mig sen kl.15 o säga: hej har vi fått några läxor? Jag har sovit hela dan tills nu, OKEJ?????!!! GODNATT!
Hahaha Sara du är underbar, imon kommer jag o slår dig igen ♥
såhär ledsen blir jag när jag inte får träffa mina knaskompisar :(

Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Åh goo bild! :)



btw sugen på en gratis domän? Du vet .se eller .com iaf för blogg.se eller devote.se ? :)

Bli då medlem på denhär grymma sidan; http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3298

Du samlar poäng genom att värva, vara med i gratis erdjudanden och att besöka andra sidaor :) När du har 300 poäng får du din domän! Blir du dessutom medlem genom min länk får du 50 poäng direkt!

AWESOME!

Kram

2011-10-24 @ 16:02:54
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥