PACKA PACKA PAACKA

Jag måste verkligen börja packa.
Eller okej.
Jag måste verkligen börja skriva en packlista.
Det går inte att packa utan en packlista.
Men nu är det så... att jag har äntligen hittat en online-webbkamera som funkar. Det programmet som är inbygt i datorn råkade jag avbryta uppdateringen på så nu funkar inte den. Det har den inte gjort på ett år eller nåt.
Men nu!!! ska ni få webcambilder. Så att det ryker om det.
såhär snygg är jag.
orkade inte ens ta av mig glasögonen för er skull.
och så har jag massa salva i ögonen så jag kan knappast titta.
EN RIKTIG UPPOFFRING!
nu, ska jag skriva packlista.
CIAO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥