Saker jag måste köpa innan jag dör!

Blåsapa - nageltorkare
Datormus - blingbling
(fast jag har ju ingen datamus... men det är ett senare problem!)
Skosnören
Självlysande skosnören!
isbitar
Isbollar
fett cooolt ! :o
fyrkantiga ägg
Egg cuber - gör äggen fyrkantiga!
hahaha. fast jag gillar inte ägg... men JAJA!
Hjärtformad stekpanna
hur gulligt ?!?!?! Tänk att få hjärtformade plättar, eller hjärtformade ägg.... (ja, jag gillar stekt ägg)
Hjärngympa Toalettpapper
Sudoku & Hjärngympa toalettpapper.
kommer ni ihåg att jag sa att jag hatar att sitta på toa för att det inte finns något att göra där inne?
HÄR ÄR LÖSNINGEN!!!!!
Kattpenvässare
HAHAHAHAHAHAH.
den jamar tillomed när den vässas.
shotglas av polkagris
hur coolt?!
SNOWBALL MAKER
fatta att jag kommer vinna alla snöbollskrig med denna!
coolstuff.se


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi har en stekpanna som är formad som ett hjärta mohaha, bara för att min familj är cooool!! :D <3

2011-10-22 @ 22:30:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥