TRÖGHET

FATTA att min kompis är bäst.
Seriöst.
Hon ba "Martina, jag har tänk på en sak.... Tröghet.... Det är liksom Trög + Het, precis som vi då!"
Det var seriöst det smartaste någon sagt till mig i hela mitt liv.
Vi är tröga, men ändå heta. Ohyeah.
Och sen på ridningen i måndags så kom jag och Wilma på värsta bästa klubben.
"Starka och efterblivna - vi är starkt efterblivna och efterblivet starka"
Seriöööööööööst. Den tjejen är rolig hon. Och helt jädra amazing på att dra sadeljordar.
FÖRRESTEN, visste ni att jag är en ninja?
Jag gör nämligen världens ninjasparkar. Kolla bara.
Hahahahahha, erkänn att jag gör världens snyggaste min.
Ja jag säger då det. Jag är full av överraskningar.
Förresten, josefin ville att jag skulle länka till hennes två nya bloggar
(nivet hon som tjuvbloggade typ två gånger innan jag bytte lösenord? haha så elak är jag)
iallafall, hennes bloggar finns här och här.
Nu kommer hon säkert få 100 bloggläsare bara för att jag länkade henne.
NUUUU serrni, så ska jag kolla på film.
Jag har bara en sak att säga - min tyskalärare är bäst.
CIAO! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaajs bild

2011-10-05 @ 14:06:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥