0 + 0 = 0

Har precis sett idol, både OLLE min älskling och EMIL, vår kära samskolit gick vidare så nu kan jag börja andas igen.
Jag måste bara säga, att mina föräldrar har bannemig inte många hjärnceller.
Vi sitter och pratar om att mamma ska skaffa facebook.
Jag: Ja, jag kommer iallafall INTE acceptera dig som vän!
Pappa: Nä, hon dissade mig också..
Jag: Men ni kan ju inte få se allt jag gör fattar ni väl?!
Pappa: Ja, för det är ju verkligen såå viktiga saker man skriver också!
Mamma: Ja precis, typ som "nu ska jag nog gå och skita!".
Pappa: Exakt, och när man sitter där så kan man ju skriva ".. och dääääär kom en körv".
Jag: HUR KAN JAG VARA SLÄKT MED ER ?!?! NI ÄR FAN INTE NORMALA!!!
Pappa: Då förstår jag precis hur du kan vara släkt med oss!
Seriöst.
Okej.
Vi kör lite matte här.
0 hjärnceller + 0 hjärnceller = 0 hjärnceller.
Don't blame me, det är förääldrarnas fel!
man ba " okej... VEM drogade blondinen?! "

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥