att gå in i Emil Elton...

JAG ÄR JU BARA SÅ JÄÄÄÄDRA SMIDIG!
Det är minsann inte varje dag man går in i en kändis. Men idag var det en sådan dag tydligen.
I morse gick jag i godan ro från bussen till skolan, och sen när jag tänkte gå in genom dörren så kommer en viss Emil Elton som tydligen OCKSÅ tänkte gå in genom dörren.
Så där var det ytterst nära för en kollision.  Så jag ba
Jag: Oj förlåt!
Emil Elton: Näe, det är lugnt. Gå in först du!
Och jag ba okej, och så går jag.
Sen efter typ 5 sekunder så kopplar min hjärna.
"Hmm... vänta lite nu... han har lockigt, brunt hår och ett födelsemärke på kinden.... Men för tusan.... DET DÄR VAR JU EMIL ELTON?!?!?!?!? HEEEERREGUD, säg inte att jag just precis har gått in i Emil Elton!?!"
Vad ska jag säga? Bara min vanliga tur....
typ såhäääääääääääär nära Emil Elton har jag vart!
Jag har liksom NUDDAT honom!
Jag slår vad om att alla Elton - fans kommer vilja nudda mig nu, bara för det....
FATTA ATT JAG HAR GÅTT IN I EMIL ELTON!!!!!!!!!!!!!!
okej, kan möjligen vara så att jag överreagerar lite.
MEN!!!!
Nu på sista lektionen, som självklart var musik, så kommer han IN I VÅRT KLASSRUM.
Okej, hur ofta händer det på en skala?
Han typ pratade med vår lärare lite och jaaaaa.
Anton ba "går du vidare imon eller?"
och han ba "det får vi väl se ;)".
GAAAAAH, jag dör.

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA, galenapa! så känd är han inte, jag visste typ inte ens vem han var i idol förrän du nämde honom.. hm... nånstans xd hade mycket hellre gått in i olle hihi :D han är min älskling, puss på honom från mig <3

2011-09-22 @ 19:50:53
Postat av: Vican

Haha vad coolt ;) men vilken stad är han ifrån? Jag skulle behövt försöka maila honom och höra om han skulle kunna ställa upp på en fotografering. Jag pluggar foto nämligen på folkhögskola och vi har en uppgift att fota en kändis. Så jag håller på att maila runt till dem ja tkr verkar intressant att fota! :) då är det bra och veta vilken stad hm kmr ifrån haha

2011-10-26 @ 09:59:38
URL: http://vimzzzig.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥