Dr. Martina

Jag fick ett minst sagt intressant samtal nyss.
Kvinna: Ja hej, jag kommer från blablabla och jag skulle vilja erbjuda dig ett arbete.
Jag: Eh... jaaahaaaa?
Kvinna: Jo, jag undrar om du vill börja arbeta här på våran vårdcentral i Blekninge.
Jag: Ooooookeeej.... Och vad skulle jag göra där?
Kvinna: Jaa, du vet, det vanliga.. Ta hand om de gravida, ultraljud, blablabla, gynundersökningar, ....
Jag: Så du menar att jag ska vara GYNEKOLOG?!
Kvinna: Ja?
Jag: Jo men alltså.... jag är 13 år...
Kvinna: Jaha, men OJ! Dåååå har vi nog kommit lite fel tror jag... Hejdå!
Jag: Hejdå....
Ja.
Tänk om jag sagt ja och allt, haha.
Fan vad ballt.
Tjenamors, jag heter Martina, jag är tretton år och arbetar i Blekinge som gynekolog.
Det skulle vara något det.
Ujujuj.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥