feest nuu, hos martina martina martinaaa.

Herrejesus vad alla tjatar på mig om att ha fest helt plötsligt !?
Och JAG av alla människor, vaddå, verkar jag som en partymänniska eller? Haha.
Men iallafall, jag funderar faktiskt på det.. för det skulle vara sjukt kul faktiskt, att bara ha en spontan fest lite sådär.
Så nu har jag kommit på denna briljanta idén att hyra saikstugan!  (eftersom att man inte får hyra världshuset längre, skit ner er öb).
Min klass, några från min förra klass (affe, pierre, malin, vicky, några fler?), typ Sofie & kanske nån mer ...
Men jag vet inte , allt känns lite knas. Vi får väl SEEE hur det blir med deeeet.

Kommentarer
Postat av: Sararutberg

KLART DU SKA HA FEST!!! :OOOOOO!!!! Kom igen nu martina FEST!!! Fan va kul FEST FEST FETS FETS FETS!!! OMG jaaaaaa SKNAR!! Bjud skit mpnga jag menar om du hyr en lokal så spelar det ju ingen roll hur många som kommer du behöver ju bara dricka och så! :D KOM IGEN NU MARTINA FETS FETS FETS!! :DDDDDD

2011-09-10 @ 21:53:00
URL: http://sararutberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥