FÖR ATT

HUR
Svarar du i telefonen: Hej det är martinaaaa?
Gör du när du är kär i fel person: Slår huvudet i väggen (det är inte konstigt att mina hjärnceller inte är många)
Tycker du om gul-bil-leken: Skitkul! Alla andra slutade med den för typ 3 år sen, men varje gång jag ser en bil så är jag bara tvungen att slå nån och ba "GUUL BIIIL!", skitbra att ha en anledning att slå andra liksom...
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Ni kan inte tvinga mig att hämta den för att kolla...
Mycket är klockan: 19:52
Hur många kontakter har du på msn: typ 90 st eller nåt, jag rensade REJÄLT efter att det var 3 peddon som tat kontakt med mig över msn..
Spenderar du en regnig dag bäst: under täcket, med choklad & massa filmeeeeeer.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Ni kan inte begära att jag ska gå och hämta den heller ;)
Pratar du med på msn just nu? alexander
Ringde dig senast? affebanan!
Pussade dig senast? deeeeeet ni ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? oj... vem kan det ha varit? en mycket ärad person, som fått en sten i huvet av självaste MIG iallafall. Eh. ja. vi säger så.
Saknar du mest just nu? MIN MAN !
Ska du träffa imorgon? vi ska fira mormor,  och sen kanske jag ska gå på bokmässan, så MASSOR med människor!
Sov du med senast? min nalle... haha nej, jag kommer faktiskt inte ihåg vem det var.
Festade du med senast? jäklar, det kommer jag inte heller ihåg, haha..... guldfiskminne?
Vem fick du senast sms av? vet inteee, min mobil ligger en våning ner...

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: det går fan inte
Gråtit en hel natt: jajjemensan
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: ja, det gick åt helvete haha
Åkt rullstol: jajjemensaaan
Gjort en bakåtkullerbytta: ja, faktiskt!
Köpt lösgodis för över 50 kr: haha, ja herregud!
Haft träningsvärk: jaråå
Önskat att du var det andra könet: nej inte direkt..
Sett din kompis i rosa kanindräkt: ÅH, det skulle jag allt vilja!


nu har det böörjat!
ciaoo

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahah azzå martina seriöst du suger!!!!!!! kan du inte ens cykla utan händer sucker!!!!!!!!

2011-09-28 @ 10:44:53
URL: http://photoforlife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥