get 2 know me better

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
inte senast jag kollade ;)
Något husdjur : jajjemensan, 2 kaniner!
Någon favoriträtt : jag gillar allt som är gott! 
Någon flick/pojkvän : i'm singel, ready to mingel HAHA, eh..
Puder på dig : nää
Några framtidsplaner : planer & planer... drömmar snarare, att bli journalist, krönikör, författare & modell skulle ju inte vara helt fel om man säger så!
Någon sjukdom : efterbliven-syndrom? finns det? det borde uppfinnas.
Gymkort : haha, imorgon! 
Några kärleksproblem : nje, skulle kanske inte kalla det kärleksproblem direkt..
En homosexuell kompis : man vet ju aldrig med pierre.. HAHA nej jag skoja, jag råkar faktiskt veta att han är väldigt INTE homosexuell (a)
Duschat idag : faktiskt inte :)
Någon kompis som snarkar : HAHA ja godegud.
Någon vän som spelar i ett band : inte vad jag känner till?
Några mvg:n : HALLÅ, det är 2011, vi har inte MVG lägre, daaah.
Någon som förstår dig : inte till 100, men sen finns det ju 5 underbara tjejer i mitt liv ♥
Tuff kompis som kan försvara dig : haha ohja! men tack, jag kan försvara mig själv, snabb i käften? JAO.
Något beroende : hm.. min dator? 
Fikat idag : haha, jag skulle inte kalla det att fika, när man försöker trycka i sig några kakor för att inte dö av svält, utan att spy.
Nagellack : ja godegud, 36 st. Just nu ljusblå med glitter på fingrarna & rooosa på fötterna såklart ;)
Någon vän som bor i ett annat land : jappsi, louise i portugal t ex !

VEM ? ..
Avskyr du : lena dahlen? haha, vilket känslofyllt återseende vi hade i onsdags...
Hånar du : jag hånar ingen :)
Delar du mest minnen med : massor med människor! men kanske anna? alla våra sommrar är OFÖRGLÖMLIGA.
Längtar du mest efter : herr Sommar.
Stör du dig på : det finns många jag stör mig på i hemlighet ;)
Gosar du med : bolliboll!
Lagar mat : höhö, pappa
Diskar : diskmaskinen?
Tror att den är någon : PIERRE! han är min lilla älskling, haha, eh.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Frida, SOLO, Veckorevyn ibland & min häst ibland (haha)
Buss åker du oftast : 503 & 513
Frisyr har du : Samma gamla vanliga, snebena & ett hårspänne haha.
Dag fyller du år : 28 januari
Årstid föredrar du : SOOOOOMMAAAAAR
Stad är du uppväxt i : gööötebooooorg

VAD ? ..
Gör du nu :
ah, det är väl rätt uppenbart eller? ;)
Gör dig till en bra människa : jaa, finns det något som gör mig till en bra människa egentligen? haha..
Gör dig till en dålig människa : att jag är elak mot alla jag älskar, haha, hedvig har ett tufft liv.... 
Vill du arbeta med : JOURNALISTIK ! 
Är roligast just nu : Att jag & mamma ska boka londonresan till novemberlovet snart, och att jag ska börja träääna imorgon, och min UNDERBARA almanacka kom hem i onsdags, hurray happy days!
Har du på dig nu : hotpant, tshirt och mammas tjocktröja haha
Har du för smink idag : just nu hade jag ingenting, imorse hade jag mascara.
Äger du för skor : 4 par converse, 2 par skinstövlar, 1 par mockastövlar, 2 par foppatofflor, 4 par gympaskor, 1 par gummistövlar, 2 par ridskor, typ 3-4 par andra "vanliga" skor & massor av flip-flops!
Har du för storlek i skor : för två år sen kunde jag ha 40, nu har jag 38.... MINA FÖTTER KRYMPER!
Läser du för bok : ingen för tillfället, läste ut två idag haha.
Ska du göra nu : svara den som sms-bombat min mobil, chatta med människor & sen, tillslut, någon gång, sova.
TACK & HEJ ♥
kolla vad fina naglar jag hade förra veckan!
janina är helt enkelt ooooootrolig!
fast, hähä, lite avskavt var det minsan...
Jag kan liksom inte FATTA att folk tror att vi gillar varann...
jag menar, det är ju uppenbart HAT detta utstrålar?!
eller!?
inte!?!?!?!
nähä....
i love ya like a brotah ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥