HEDVIG 14 ÅÅÅÅR


Vad är det för en dag? vad är det för en dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Hedvigs födelsedag hurra hurra hurraaaaaaaa..
Eftersom att jag är så otroligt generös så fick hon godis för 5 kr av mig.
Jaja.
Kärlek kan inte köpas för pengar.
HAHAHA, Hedda skulle berätta vad hon hade fått för oss när vi väntade på biologin.
Hedvig: jaa, jag fick en plattång... och JÄTTESÖTA hårspännen med ROSETTER PÅ!! och så fick jag JÄTTESÖTA toffsar med GLASSAR PÅ! och... en i-stickers med ROSOR PÅ!! och (kommer inte ihåg vad det var) med TÅRTOR PÅ!!
Senare kommer Thea o Pauline.
Thea: Hedvig, vad har du fått då?
Jag: Ah, för att fatta oss kort: Hon har fått JÄTTESÖTA rosetter, glassar, tårtor och rosor.
Thea: Ooooookeeeeeeeej......
Känner att jag är så oerhört snäll mot födelsedagsbarnet.
Men det såklart,
man kan ju nästan se ARORAN runt mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥