HUUUMOR

ella om WORDS, :
hejhejj!
ville bara säga att jag har nominerat dig i Keela's blogawards, som Årets humorblogg. Tycker att du är värd att vinna, jag kommer alltid på mig själv med att skratta högt åt dina texter.
Lova att aldrig sluta blogga!! ♥
ÅH, tacktacktack!
Såg denna fina kommentaren på bussen imorse, men eftersom att min mobil är efterbliven så kan jag inte svara på kommentarer med den, därför får jag la svara nu istället.
tack tackelitack, jag blir ju lite rörd här borta... Undra hur världens alla underbara människor lyckades hitta hit, till min lilla efterblivna blogg? JAG KLAGAR DÅ INTE.
EN SAK NI MÅSTE VETA!!!
jag ska kanske byta blogg, eftersom att "baramittlivs" låter väldigt EMO, jo tack jag vet, och detta är liksom en HUMORBLOGG!?!?! (uppenbarligen), det går ju inte ihop. Men samtidigt, så har jag skrivit nästan 1050 inlägg här & bloggat i 1,5 år, så det är så sorgligt att bara ta bort allt detta...
Men samtidigt så har jag inga kategorier, och jag orkar inte sitta och sortera 1050 inlägg. Och headern är bara kaoz, jag SKAAA göra en ny... en vacker dag..
OM JAG BYTER BLOGG, lovar ni att följa med mig då?
foooollow meeeeeee...

Kommentarer
Postat av: whaaaat ?

MEN MARTINA DE KAN DU INTE BEGÄRA AV MEJ !! :o daton har ju sparat å allt....! :,( :)<3

2011-09-25 @ 15:10:26
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥