"martina, du är knäpp"

Det är något jag får höra ofta det, att jag är knäpp alltså.
Eller galen, det är kanske ännu vanligare.
Och blond och efterbliven ska vi ju inte ens nämna...
MEN, tur för er att jag tar det som en komplimang  :D
(inte för att det nånsin sagts på ett elakt sätt)
Jag menar, WHATS UP med att vara som alla andra?!?!
Det är ju roligare att vara galen, knäpp och efterbliven :D:D:D:D:D
Jag menar, det är ju inte precis så att jag gör mig till, jag är bara mig själv..
och VOILA!
När man lär känna mig, then it's no return! Då har ni förevigt blivit smittade av crazyness.
DON'T GO CRAZY ON ME, biaaatches !
SUMMAN AV KARDEMUMMAN, var dig själv, livet blir mycket roligare då!
TJOHOOO, tjing med er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥