MITT RIKTIGA JAG

Saker ni kanske inte visste om mig:
Gud ville inte att jag skulle kunna sjunga.
Eftersom att jag börjar hosta som en galning varje gång jag gör det.
Kan verkligen se framför mig hur han sitter där i himlen o ba "nähädu, den här ska INTE kunna sjunga minsann!"
Jag har ett ganska stort, rött födelsemärke på långfingret, precis där jag håller pennan när jag skriver (ser ni, det är underförstått att jag ska bli författare!)
Jag verkligen HAAAAAAATAR när någon knäcker sina fingrar.
Jag får seriöst fnatt, hoppar runt och skriker. Detta har Pierre utnyttjat i ett år, och nu har även Janina lärt sig detta...
När jag blir riktigt arg så börjar jag skaka,
och DÅ är det bäst att hålla sig undan!
Jag bitchblickar min dator. Hela tiden. Utan att veta det.
Stackars dom som webbar med mig säger jag bara.
Jag KAN inte vara seriös på MSN. Det är psykiskt omöjligt, typ.
När jag tänker så stirrar jag omedvetet på folk. Min klass måste tro att jag är galen.
Fast iförsig så ÄR jag galen.
Jag tror ingen 98 i Sverige har skadat sig lika mycket som jag.
17 gånger på kryckor, sytts 2 gånger, opererats 1, brutit lillfingret, vart på akuten / sjukhuset minst 100 gånger, läkarna på akuten känner igen mig...
"hej! gipsade inte jag dig i våras?"
"hej martina, hur går det med knäet? och foten? och handleden?"
"nämen heeeej, är du här igen?"
"jaha, det var ju inte första gången vi träffas precis..."
Det finns folk som tror att jag skämtar när jag säger att jag är 98. Dom tror mig verkligen inte.
En gång trodde inte en tjej på mig förrens hon fick se mitt pass.
Jag tror ingen (normal) 98 i Sverige skrattar lika mycket som mig.
Fast iförsig så är jag inte normal.
Jag äter någon form av choklad varje dag. Bara idag har jag ätit 5 olika sorter.
Folk undrar varför jag inte blir smällfet. Jag skyller på min matförbränning, den måste vara magisk.
Om en kille säger att han gillar mig blir jag stängd som en mussla, beter mig som värsta bitchen och gör allt för att han ska hata mig.  Sen när han inte gillar mig längre blir jag i typ desperat behov av att han ska gilla mig igen. Då gör jag verkligen allt för att han ska gilla mig. Det är en ond cirkel det där.
Jag tycker att det är skitkul att få elaka kommentarer!
Jag är GAALET kittlig, och nu menar jag GALET. Bara nån håller sina fingrar typ en meter ifrån mig så hoppar jag 3 meter upp i luften, börjar skrika och typ springa runt i en cirkel.
Förresten, glöm att jag sa det.
Jag är absolut INTE kittlig, tack och hej.
Att gå på toa är det tråkigaste jag vet. Det finns ju inget att göra där inne!
I mitt 13åriga liv har jag blivit efterblivenförklarad typ 13 000 gånger.
Jag skrattar åt mina egna skämt i min ensamhet.
Någon måste ju göra det, liksom.
Jag har totalt 0 koll, det är tur att Hedvig finns säger jag bara.
Jag har snott Saras nyckelringsak. Så om nån hittar min nyckel och lägger den i en brevlåda så kommer den komma hem till Sara.
medans bloggare världen över redigerar sig brunare, smalare, snyggare osv osv
sitter jag här och lägger ut bilder där jag är osminkad.
som typ 97 % av alla andra bilder jag lägger ut.
men ja, jag är ju lite udda också.

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Jag har ett stort födelsemärke bakom örat :D

2011-09-20 @ 22:30:15
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Din blogg måste vara en av de roligaste jag läst!<3

2011-09-21 @ 15:46:09
URL: http://mynameisemma.webblogg.se/
Postat av: Tha Alfhild

ÖHH va då "INGET" Å GÖRA ?? man kan ju bajja ;)<3

2011-09-21 @ 17:59:31
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥