SIMBAAAA

TJEEENARE!
Idag har jag ridit denna busen, han var riktigt duktig!
Lyckades få honom att gå i form större delen av lektionen också, catching!
Förra veckan hittade jag värsta stora såret, det blödde och allt, och var helt äckelpäckligt usch usch usch, så jag och Jossan fick tvätta det med bomull och koksalt, usssssssschhhhhh, jag som hatar sår..
Och idag hittade vi ÄNNU ett sår, fast på Rex, och jag ba
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, säg inte att vi måste tvätta ett TILL sår, idag IGEN!
Men men, sånt är livet.
Eftersom att hästen heter Simba, så har jag ett väldigt passande skämt.
- vart sover Simba?
- i SIMBASÄNGEN!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHA. Den hade ni aldrig hört förut va? Säg nej.

Kommentarer
Postat av: gammal simbassäng

MARTINA DEN E SÅÅÅÅ 2006 LIKSOM !!? :o fattar inte att du kom på den nu ....? ;)<3

2011-09-13 @ 07:52:13
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥