vart jag mig i världen vänder står jag här med.... fula fötter

FRÅGA INTE om rubriken.
HEEEEJ!
Såg att Josefin har snott min blog.... näärå, jag skoja bara, hon snodde den bara en liiten stund för att gästblogga.
Knasbra alltså!
Nu är det... 3? pers som kan mitt lösenord, jag bara slänger ut det hit & dit. näääerå. Jag litar på dom allihopa.
ALLTSÅ, det är en sak jag stör mig på..
På en reklam för kaffe (?) eller något, så sjunger dom ju "you must be an angel, 'cause I am in heaven".
Och på Cody Simpsons låt sjunger han "I must be in heaven 'cause you are an angel".
FATTA STÖRANDE?!?!?!?!?!
Jag håller på att få fnatt här alltså!
fnatt I tell you, FNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥