VIDEOBLOGG

HAHAHAHAHHAHAHAHA, fasen vad failat,
efter halva videon stannar allt och så kommer världens vackraste min, men jag fortsätter snacka...
NORMALT på hög nivå!
Men skitsamma, ni får lov att skratta åt mig. Mycket. För det gör jag själv. Jag typ dör av garv.
Fast näe. Egentligen är det ju bara sorgligt.
Och jag lyckas ALLTID då så snygga stillbilder!
haha, först är allt helt normalt, och sen ba BANG! så kommer världens cp-bild!
Det är ju nästan så att man blir rädd.
Men jag börjar gapflabba varje gång, HAHAHHAHAA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, varför kan jag inte vara normal !?

Kommentarer
Postat av: HEJstillbild

lalalallala....BAAM.... HAHAHAH DU SER JU RÄDD UT JU HAHHA Å GUD VRF KÄNNER JA ENS DEJ ?? :O och preciiiis innan videon är slut så kmr nästa cepestillbild på... jaa va de igentligen ?

2011-09-25 @ 20:25:08
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥