why do you do what you do to me?

CHACHA MÄNNISKOR!!!!!

Lite Sara-feeling över detdär alltså, "vad är mariam? jag ska gå och slå henne!!!".

Ujujuj, jag vet inte vad jag ska skriva...
Jag är så himla sugen på att ta bilder igen! Heeeedvig? Saaaaara?
Fast fortfarande vågar jag inte kontakta en agentur... ehehehehe. Mobbad. Jag blir fan mobbad för det. Det kommer fram människor från min klass och ba "JUSTE MARTINA! Har du blivit modell än?!" och då måste jag svara "eehehehehe.... näh, jag vågar inte".
Mobbad, som sagt.



JAA MÄNNISKOR, vad gör ni då?!
Själv så har jag failat 2 dagar i rad.
Igår missade jag åtminstonde 7 poäng av HKK provet för att jag började skriva om aminosyror och linolsyror när man egentligen skulle skriva om mättat, omättat och fleromättat fett... SNACKA OM ATT GÖRA BORT SIG TOTALT.
Sen idag så hann jag inte göra matteläxan, så jag liksom.. missade.. 2 uppgifter.
FINT FINT, nu kommer jag få ig i både hemkunskap och matte!
MEN VAD GÖR DET, life goes on!

NUUUUUU snackar jag med knasiga människor, och jag är totalt hyper som ni kanske märker ?! Jag har ätit för mycket godis....
Hahahaha, det som är så roligt är att när jag blir hyper blir jag väldigt... kärleksfull?.. HAHHAHAH, gud.
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö.

Nej vet ni vad, nu ska jag gå nån annanstans och sprida min kärlek.
HARE GÖTT, HARPLUTT!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥