you're a chihuahua, i'm a rottweiler

Det är LIVSFARLIGT att ta med mig till ett bibliotek, det säger jag bara.
LIVSFARLIGT!!!!!
Jag skulle bara med för att hämta en bok mamma hade reserverat.
Ja.
Vi kan ju räkna ut hur det slutade.
En halvtimma senare kom vi iallafall därifrån, 7 böcker rikare. Eller var det 8?...
Innan vi gick in sa jag "nu ska jag ABSOLUT inte låna några böcker! jag kommer inte hinna läsa dom!".
Jag hade lika gärna kunna sagt att bananer är rosa.
Herregud, jag kommer ju inte ha nåt liv. Gå i skolan, plugga, läsa, sova, gå i skolan, plugga, läsa, sova...
JESUS vad roligt! ..
Nej vet ni vad, snart får nån komma och ge mig en örfil.
Men , det var SJÄLVKLART inte bara böcker vi blev rikare på.
Vi blev även rikare på wienerbröd, kakor, risifrutti, pistagenötter, lösgodis, marabouchoklad, och en herrans mer saker.
Men NU, kära vänner, ska jag mata dom där små pälsiga sakerna jag har ute i trädgården, sen ska jag äta & SEN ska jag ladda över en massa bilder. Och så ska jag hinna med att göra en ny header också...
Ojoj. Stressigt liv alltså.
HAJRÅ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥