GALLERIX is da shit.

jag skulle handla massa saker inför skolstarten, och detta blev det ÄN SÅ LÄNGE, ska in till stan imon och hitta skolväska mm.. fast jag har redan 2, men dom kan jag gömma ;)...


Mamma: Sånt här då? Vill du ha ett sånt?
Jag: Nej,  jag har redan typ 10000.
Mamma: Okej, ta två då.
Så vad gör man inte för sin lilla mamma? Jo man tar två. Hennes pengar så wtf?

världens bästa pennfack asså.
HAHAHAH den stämmer på mig, kan nog pierre & sofie intyga...
okej, inne i pennfacket ligger...
världens snyggaste sudd :D
haha, det stämmer VERKLIGEN på mig.
nej , absolut inte , hahaha.
haha, okej jag erkänner, pennorna är inte från gallerix, dom är från bokia, men skit i.
jag har ingen aning om vad dom andra sakerna kostade, men domma pennorna kostade iallafall  44 :-
alltså blir det 22 :- styck har jag räknat ut.
jag vet att jag är duktig.
vääääääldigt duktig.
äsch äsch, nu ska jag göra nåt annat (det betyder: vara en duktig flicka och skriva upp ALLA busstider som är lämpliga för mig till samskolan. jippie).
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥