i´m aliiiiiveeeee

hejsan!
som rubriken säger: JAG LEEVEEEER :D
kom även på att det finns en låt heter så.
aja, careface ;)
idag har jag då som sagt varit o hjälp till på ridläger på råda :d
jag fick ta hand Bruniz.. han är så söt!
mina "barn" heter Ellen & Melker :) Melker är även den enda killen på hela ridlägret o JÄTTE SÖT!
i alla fall, barnen hade lite teori, red lite (vi fick springa med såklart, pust.), borstade o sånt, jag tror dom var nöjda ^^
och som betalning får vi rida ut, eftersom vi inte får betalt i money..
buhu :(
nä, skoja bara höhö xd
jag fick rida Bruniz som jag leder och han var jätte duktig :D
vi red ut, skritt, trav o galopp! o även lite hopp över stockar (y)
nu ska jag först äta maaaaaaaaat, maaat, stråååååååååålande maaaaaaat!
HAHA.
sen ska jag jag vara med min kompis ELLEN :D hon har varit i usa så jag har saknat henne :/
jag bloggar nog ikväll igen ;)
puuss.
vi hörs.
see ya.
och allt man nu säger..
kruss ;*


bjuder på en bild på mig & martina från i sommras när vi badade :D


ni får också en bild på mig när jag rider Bruniz sista lektionen innan sommar-uppehållet :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bruniz är cool! Hur går det med ridstövlar och så btw?

Kram!

2010-08-10 @ 17:29:45
URL: http://rivalen.webblogg.se/
Postat av: bästasofie

ja det är han (h)

jodå, jag har ju kollar och sånt men vi får väl se om mamma vill, just nu verkar hon lite sådär om idén .. :/

kramis!

2010-08-10 @ 22:58:53
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥