jaa, jag har ju inget bättre för mig..

så jag gör ett random test som jag bara hittade men knappt kollade frågorna på , så vi får la se hur det blir...
2009:
Vad hade du för hårfärg - samma som jag har nu, jag har aldrig tonat/färgat/slingat mitt hår. ALL
NATURAL!
Hur lång var du –  vetinte
Vem var du kär i - ingen tror jag..
Vad brukade du göra på fritiden – va med kompisar osv ?
Vilka umgicks du med – massa.
Var allt bättre då – skuttan fanns ju :(
Skulle du vilja gå tillbaks dit – nja..
Har du förändrats – vääääldigt mycket!

Nu:
Vad har du för hårfärg – samma..
Hur lång är du? – 172..
Vem är du kär i – dedu :)
Har du nån pojk/flickvän - inte än ;)
Vad brukar du göra på fritiden – sitta vid datan, va med kompisar , som vanligt.. ? haha.
Vilka umgås du med – många!

Har du:
Kysst någon – nej
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – hm, nä..
Slagit ner nån – pierre...
Ljugit för en bra vän – nää
Svikit någon – jag vet inte

Vem:
Skrev du senast till på msn – ella bus :D
Kramade du senast – mamma typ, haha.
Sov du hos senast – hm..
Vill du vara just nu - någon älskad person .
Ringde dig senast – jossan

OKEJ,
mega tråkigt test.
men vad gör man inte för megatråkighetens skull?
återkommer senare (H).
TJO BALO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥