JAG ÄR HEEEEEEMMAAA

...och jag vet att ingen har saknat mig :D
haha, nej jag skoja, jag mobbar mig själv :( inte helt normalt om man säger så...
okej, i'm so sorry , men jag har gömt min mobiloo in the biloo och det spöoo regnaroo uteoo så jag orkar inte hämta den :) (den som fattar det jag just skrev är värd nobelpriset)
jo men iallafall, så det betyder att ni inte kommer få några ascoola bilder ikväll.
eftersom att jag kan läsa tankar (säger vi) så vet jag att alla kommer sakna en bajskorv som heter sofie, därför har jag tvingat henne att gå in och blogga här nångång ibland (eftersom hon vägrar att skaffa egen blogg -.-) visst blir ni glaaadaaaa? jo, vad gör man inte för sina bloggläsare...
bara för att detta inte ska bli världens tråkigaste inlägg, så får jag la gräva lite i arkivet & se om jag hittar nån knasig bild...
jo juste, är det bara jag som undrar över denna bilden....
kan det vara så att sofie har en näsborre på foten? hm...
ÅHÅÅÅÅÅ nu ser jag! det är en tååå... jahaaaa...
HAHAHAHAHAHHAHA
ranchens 2010 - det är sånt man inte glömmer..
vi är knäppaaaaast i världen.
när jag för EN GÅNG SKULL ser NÅGOT normal ut *host* på nån bild, ja då är ju sofie där och.... behöver jag säga mer?
H A H A H A
affebanan måste jö få vara med oxåååååå
och såklart josse prutt banan :D
och den sötaste PÅÅÅÅÅÅÅÅLLEEEEN i världen :D
yames bond
007
tuffiiiiiiing (H)
snögging.
nu får det vara bra med bilder, ni får lite färska imooooon,:):):):):):):):):)
puss puss alla bananer :D
hoppas sofie har skött sig, har ni klagomål, vänd er till polisen...
hahaha, nej jag skoja bara, soffe är bäst, ingen protest.
TACK FÖR MIG, PALSTERNACKPASTEJ.


Kommentarer
Postat av: bästasofie

den första bilden på min tå är faktist ett märke från när bruniz trampade på mig :((

dom andra bilderna ja... dom är helt enkelt bara där.. behöver jag säga så mycket? ;)

2010-08-12 @ 22:39:33
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥