MOHA,

bara för att jag inte vill pajja kommentarer till min vackra frågestund , och inte har NÅGONTING att göra ( förutom att måla naglarna, men det ooorkar jag inte ) så gör jag massa inlägg, som jag sparar i utkastet & lägger upp sen.
HAHA, busigt värre.
Jo , jag har lite saker att berätta.
Jag håller på att bli sjuk!
♥ Det regnar.
♥ Det ringde just en kille från Telia, det lät ungefär såhär:
Kille från telia: MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...
Jag: Hej det är Martina...?
Kille från telia: ...ÖÖÖÖÖH , JA HEJ, jag heter blablabla och jag kommer från telia kundtjänst, jag skulle be om att få prata med den som har hand om huvudtelefonerna i detta hushåll.
Jag: Öhh.. dom är inte hemma...
Kille från telia: JAHA :D, nähä men när kommer dom hem då ? :D:D:D:D
Jag: Ööööh, om nån timme kanske...
Kille från telia: OKEJ :D men då ringer jag kanske då , eller senare i veckan :D HEJDÅ! :D
Jag: Hejdå... *konstiga snubbe*
♥ Jag är trött
♥ Jag har tråkigt
♥ *** **** *** *** ** ***. * *****.
Nu är inlägg nr. 1 avklarat. Bajsa ner er, så kommer jag snart tillbaka med fler inteligenta saker att banka in i era hövven. 
HEJDÅ !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥