nattihattifnattitatti

säger martina som åker och ska fjällvandra vart-det-nu-var xd men hallå, man kan väl inte hålla koll på allt? (a)
så nu kommer jag, sofie, även kallad syster, sofiesyster o allt vad martina kallar mig, att försöka underhålla er så gott jag kan i 1 vecka :D
får väl se hur det går för
1. jag har aldrig bloggat innan, bara lite när jag har varit med martina... duktigt av mig!
2. jag kommer nog inte alltid att veta vad jag ska skriva om, så ni får gärna KOMMA MED TIPS OM VAD JAG SKA SKRIVA OM! tänkte att jag skulle skriva lite om vad jag gör, hur mitt liv ser ut, kanske tipsa om olika saker och sånt :)
3. eh... hm... skit i punkt 3, varför anstränga sig i önödan?
klockan är 00.19 och jag har fått stränga order av mig kära moder att logga ut från datorn 00.40 eller nåt sånt så jag säger också godnatt nu!
hoppas att ni kommer att gilla mig o mitt skrivande.. ^^
imon tänkte jag även skriva en liten (säkert tråkig men gaalen) presentation om mig själv o om ni är riktigt snälla så kanske ni till och med får en liten bild på mig :D det låter väl uuuuuuuunderbart?! not. får se om jag ens vet hur man lägger in en bild, jag kommer säkert att få smsa martina i ren paniiiiiiik. jaja, inte stressa upp i onödan *hyperventilerar*.
godnatt på er alla sötnosar! vi hörs imon :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥