Tager du denna julmust...

Som ni kanske vet, så är det många saker jag skulle kunna gifta mig med.
Allt från Andreas Weise till jaa, just nu, julmust.
JULMUST ♥
vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar.
För övrigt är det några jävla idioter som smäller smällare precis utanför vårat hus och jag blir så orolig för att bollis kommer dö varje gång så jag håller på att slita av mig allt mitt hår. Kaniner kan ju dö av rädsla, och lille bollis har ju bara levt i en nyår innan, och i det samhället hon bodde då så var det inga fyverkerier på långt håll. HJÄÄÄÄÄÄLP MIIIIIIIIG, hon får inte dö :( Jag kommer ta in henne i garaget och fira tolvslaget där har jag bestämt. Fast det kommer jag inte få. Jag måste vara social. Och hur skulle det låta, "Vart har du firat nyår då?" "i garaget..." Folk kommer tro att jag är sinnessjuk. Fast dom kanske inte har så fel..


just nu snackar jag med denna sinnessjuka "mannens" (HAHAHAHHAHA) lillebror, som för övrigt slår alla sinnessjuka människor jag har träffat i mitt liv. Inklusive mig själv. ILLA.
Jag har just fått veta att han brukar skratta åt sina bajskorvar...

Kommentarer
Postat av: Steffenkamilla

Excellent site.

2011-03-16 @ 20:53:04
URL: http://steffenkamilla.blog16.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥