bloggar på beställning :)

tjabba tjena hallå.
Om ni vill veta så har denna veckan varit den hemskaste i hela mitt liv.
Jag vill och orkar verkligen inte prata om det just nu, men jag tror att de flesta av mina vänner redan vet varför.
Och utöver det så har jag inte fått på mig en sko, och får det fortfarande inte, eftersom att min tå fortfarande är blå.
Om någon är intresserad, så har jag en blodutjutning under stortå nageln, och dessutom så har jag spräckt upp hela tån, har fått en blodblåsa och nageln har lixom vikt upp sig, och sen tillbaka, om ni fattar vad jag menar?
MEN NU ORKAR JAG BARA INTE SKRIVA MASSA DEPP LÄNGRE!
så nu pratar vi inget mer om det och går tillbaka till den gamla vanliga galna martina.
Just nu så sitter jag i sängen och webbar med sofie, jag ser så morgontrött och knasig ut så jag bara var tvungen att visa er.
Jag hade ingen aning om att klockan är typ ett, jag har inte ätit frulle eller nåt, jag svälter mig för att blogga.
Eller nej, kanske inte så.
Inatt  har jag inte sovit mycket alls. Jag kan bara inte sluta tänka på det mest fasansfulla jag sett i hela mitt liv. Jag var så ledsen att jag mådde illa. Och jag grät så mycket att jag blev uttorkad, helt ärligt talat. Det är helt hemskt, jag veeeeet att jag sa att jag inte skulle skriva mer sånthär, men det är det enda jag kommer på att skriva om. Jag är ledsen.
Hur det gick till får ni vänta med att få reda på tills jag är redo.
NU KOM JAG PÅ EN SAK JAG KAN BERÄTTA!
vi ska kolla på en ny kanin ikväll.
inte för att jag vill ha en ny, men det är djurplågeri att bara ha en kanin, så vi gör det för skuttis skull.
saken är den, att då måste vi ta hand om en NY kanin i ca 7 år.
Och sen när skuttis dör, om kanske 3 år, så blir ju DENNA kaninen ensam. Och hur ska vi göra DÅ?
Herregud. För mycket att tänka på. Min hjärna blir överhettad.
Blablabla, nu har jag ingenting mer att skriva, förutom att jag ska försöka göra en ny header.
Den som jag har nu, som bästaamanda har gjort, är det absolut inget fel på, det är bara det att jag har inget bättre för mig idag, jag vägrar gå ut utanför dörra.
I'm really sorry om nån vill göra nåt, jag kommer säga nej, men det är bara för att allt är hemskt just nu, och då orkar jag inte ta på mig nån fejkad glad-mask. Och det är inte så kul att vara med nån som bara gråter hela tiden.
nu ska jag äta frulle innan jag dör.
hejdå ♥
hihihi, kolla så drogad jag ser ut x)
herregud, detta kallas att bjuda på sig själv.
verkligen.

Kommentarer
Postat av: bästasofie

love you <3

2010-07-16 @ 17:02:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥